tirsdag 21. februar 2017

FARGER

Jeg er så glad i ALLE FARGER og forskjellige fargekombinasjoner. Når jeg leter etter inspirasjon går jeg inn på arbeidsrommet og leter opp stoffer, garn etc., setter sammen og leker meg. Fargene forandrer seg med årstidene. Nå tenker jeg mot vår og påske og vil ha gult, lysegrønt mm.

 Om sommeren vil jeg ha svale farger som minner meg om hav, sjø og strand. Blått er egentlig min yndlingsfarge og jeg tror det er fordi jeg "kommer fra havet".

Jeg koser meg når jeg forbereder utstillinger i vevstua, setter sammen det jeg har laget, og i og med det at jeg liker ALLE FARGER, blir det utfordrende å få alt til å passe sammen.

Jeg ønsker at mange kommer og ser når jeg har ÅPEN VEVSTUE, og kjøpepress finnes ikke her.
Jeg håper å få til en vårutstilling før påske.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar